PL  EN
Strona głównaAktualnościKontakt
Newsletter
Podaj adres e-mail, aby otrzymać najświeższe informacje dotyczące naszej firmy.
Clienting, tworzenie profesjonalnego działu sprzedaży, techniki sprzedaży
Cel szkolenia:

Przedstawienie uczestnikom relacji panujących pomiędzy kupującym a sprzedawcą. Zapoznanie z zasadami, jakimi kieruje się kupujący w doborze dostawców, jak również z podstawowymi wiadomościami z zakresu budowy i mechanizmów funkcjonowania działu obsługi klienta. Pokazanie jak ważnym elementem w funkcjonowaniu firmy jest stworzenie profesjonalnej sieci powiązań - programów obsługi klienta. Uczestnicy poznają techniki sprzedaży oraz sposoby radzenia sobie z trudnymi pytaniami klientów i ich ewentualnymi obiekcjami.

Uczestnicy szkolenia będą poznawać:
  • czym jest clienting i budowanie więzi z klientem
  • typy klientów
  • jak powstaje profesjonalny dział obsługi klienta (DOK)
  • cechy profesjonalnego handlowca
  • techniki zadawania pytań
  • techniki rozmowy z trudnymi klientami

W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, imienny dyplom potwierdzający odbycie szkolenia.

Informacje organizacyjne:
  • czas trwania: 8 godzin,
  • termin rozpoczęcia: do uzgodnienia (po zebraniu pełnej grupy: 12-15 osób),
  • miejsce: Białystok,
  • cena: 450 zł.
Zarejestruj się na szkolenie
Imię: *
Nazwisko: *
Firma:
NIP:
E-mail: *
Telefon kontaktowy:
Fax:
Adres, ulica: nr /
Miasto, kod pocztowy:
Skąd o nas wiesz? *
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Euro-Dan Consulting , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o chronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133). Oświadczam, że zostałem poinformowany, że podanie moich danych osobowych ma charakter dobrowolny oraz, że przysługuje mi prawo wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawinia. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem serwisu.
 
 
Uwaga! Pola oznaczone * są wymagane