Cel szkolenia:
Przekazanie wiedzy o efektywnym zarządzaniu procesem sprzedaży na wszystkich kolejnych etapach – poczynając od analizy słabych stron firmy, poprzez rekrutacje a kończąc na nowoczesnych systemach motywacyjnych dla handlowców. Pokazanie jak osoby, które zarządzają sprzedażą powinny planować swoje działania z wykorzystaniem najlepszych narzędzi jakie oferuje teoria zarządzania i motywacji. Jak handlowcy powinny stosować narzędzia motywacji podległych pracowników, analizować ich działania oraz proponować i wspierać działania korekcyjne.
Uczestnicy szkolenia będą:
- poznawać narzędzia do analizy otoczenie rynkowego pod kątem przygotowania strategii sprzedaży,
- uczyć się przygotowywać plany sprzedaży,
- będą potrafić analizować efektywność pracy sprzedawców i przedstawicieli handlowych,
- będą poznawać różne techniki oddziaływania na sprzedawców,
- potrafili samodzielnie zarządzać zespołami sprzedawców,
- poznawać podstawowe strategie działania i umiejętnie je wykorzystywać przy budowie planów strategicznych
W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, imienny dyplom potwierdzający odbycie szkolenia.
Informacje organizacyjne:
- czas trwania: 8 godzin,
- termin rozpoczęcia: do uzgodnienia ( po zebraniu pełnej grupy: 12-15 osób),
- miejsce: Białystok.