1. Strona głowna
  2. /
  3. Usługi
  4. /
  5. Zarządzanie wizerunkiem firmy

Zarządzanie wizerunkiem firmy

Cel szkolenia:

Przekazanie kompleksowej wiedzy oraz przykładów „dobrych praktyk” osobom odpowiedzialnym za budowanie odpowiedniego wizerunku firmy, aby umieć zaplanować a następnie zintegrować działania całego przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji z rynkiem. Uświadomienie, że firma nastawiona na innowacje oraz zaspakajanie rzeczywistych potrzeb klientów, powinna wykorzystywać nowoczesne narzędzia jakimi dysponuje marketing by sprawnie budować odpowiedni wizerunek firmy. Zapoznanie uczestników szkolenia jakie są narzędzia w tworzeniu określonego wizerunku, budowania pożądanych skojarzeń pomiędzy firmą a trendami rynkowymi.

Uczestnicy szkolenia:

  • nauczą się skutecznego budowania wizerunku firmy, osoby i produktu,
  • podniosą swoją wiedzę w zakresie profesjonalnych działań wokół wizerunku,
  • zapoznają się z procedurami, metodami oraz narzędziami kształtowania wizerunku,
  • poznają strategię budowania wizerunku własnej firmy.

W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, imienny dyplom potwierdzający odbycie szkolenia.

Informacje organizacyjne:

  • czas trwania: 8 godzin,
  • termin rozpoczęcia: do uzgodnienia (po zebraniu pełnej grupy: 12-15 osób),
  • miejsce: Białystok.