Cel szkolenia:
Przekazanie kompleksowej wiedzy oraz przykładów „dobrych praktyk” osobom odpowiedzialnym za budowanie odpowiedniego wizerunku firmy, aby umieć zaplanować a następnie zintegrować działania całego przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji z rynkiem. Uświadomienie, że firma nastawiona na innowacje oraz zaspakajanie rzeczywistych potrzeb klientów, powinna wykorzystywać nowoczesne narzędzia jakimi dysponuje marketing by sprawnie budować odpowiedni wizerunek firmy. Zapoznanie uczestników szkolenia jakie są narzędzia w tworzeniu określonego wizerunku, budowania pożądanych skojarzeń pomiędzy firmą a trendami rynkowymi.
Uczestnicy szkolenia:
- nauczą się skutecznego budowania wizerunku firmy, osoby i produktu,
- podniosą swoją wiedzę w zakresie profesjonalnych działań wokół wizerunku,
- zapoznają się z procedurami, metodami oraz narzędziami kształtowania wizerunku,
- poznają strategię budowania wizerunku własnej firmy.
W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, imienny dyplom potwierdzający odbycie szkolenia.
Informacje organizacyjne:
- czas trwania: 8 godzin,
- termin rozpoczęcia: do uzgodnienia (po zebraniu pełnej grupy: 12-15 osób),
- miejsce: Białystok.